15 listopada 2012

Ohayo =3

Starego bloga pochłonął idiotyczny Worpress. Samo logowanie się to mordęga, a o edytowaniu czegokolwiek niemalże nie ma mowy. Nowy Onet różni się od starego tym, że jest... nowy. Nie zakładajcie tam blogów, jeśli macie chętkę na sprawne i szybkie działanie i brak problemów.

W związku z wieloma prośbami i utrudnionym dostępem do poprzednich rozdziałów, będą one systematycznie publikowane tutaj, w zakładce "Rozdziały". Są to wersje niezmienione pod względem fabularnym, aczkolwiek pierwsze rozdziały, z 2007 roku - na które szczerze mówiąc nie mogę patrzeć i nie wiem, jakim cudem przez nie przebrnęliście - mają zmienioną nieco formę i są "podrasowane", by nie były aż tak beznadziejne, jak je pamiętacie. 

Nowy rozdział jeszcze przed świętami!

Zatem witam - oficjalnie już - na nowej odsłonie bloga. 

Jeszcze raz dziękuję za wszelkie sugestie w sprawie szablonu.

Rozdział specjalny gotowy. Miłego czytania. ;)



 Powiedziałabym, że notka kierowana do osób pełnoletnich, ale i tak mnie nie posłuchacie, więc...



Leitha

Ps.  Jak ktoś jest informowany automatycznie z listy czytelników i nie chce, bym mu zawracała głowę na Gadu - niech powie. Informuję poza tym tylko na gg. Nie mam już siły bawić się w bieganie Wam po blogach i przepisywanie kodów z obrazków... 

103 komentarze:

  1. Kocham ten szablon! Piękny jest, piękny. I jaka Niko! A w Sasuke to się od nowa zakochałam :3 Wordpress to jest tragedia, sto razy wolę Blogspota, jakoś się już przyzwyczaiłam ;D. Adres mi pasuje, bardzo przystępny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym na pewno zmieniła adres bloga, bo taki... nie jest jakoś specjalnie zachęcający potencjalnie nowych użytkowników. Jakiś chwytliwy, wpadający w oko, a nie jedynie imiona bohaterów, w dodatku nierozdzielone myślnikiem ;)
    Druga sprawa to tło szablon... Sam w sobie jest naprawdę fajny, jednakże nie pasuje mi to, że nagle się kończy obrazek. Nie wiem jak u innych, ale moja rozdzielczość ekranu sprawia, iż po lewej i prawej przy krawędziach widnieją czarne paski, które nijak się mają kolorystycznie do reszty. Może udałoby Ci się zrobić tzw. mgłę? Czyli powoli zanikający obrazek, przechodzący w jakiś jednolity kolor, dzięki czemu lepiej by to wszystko wyglądało?
    I cieszę się, że przenosisz wszystko na blogspot, onet wycyckał nas na cacy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie problem w tym, że w zależności od rozmiaru monitora obrazek będzie za mały lub przeciwnie - ucięty. Próbowałam sprawić za pomocą html'a, by tło dostosowywało się do rozdzielczości ekranu, ale to niestety na nic :/
      Dobry pomysł z tym rozmyciem. Spróbuję.
      Co do adresu - nie mam pojęcia, jaki inny dać. Wszystkie proste, jak mój stary na Onecie, są pozajmowane, a do żadnego tytułu dla opowiadania się nie przekonałam na dłuższą metę.

      Usuń
  3. Co do szablonu - mam kilka zastrzeżeń.
    Number 1. Sasuke jest za niski w stosunku do Niko. Tak, rozumiem, dziewczyna stoi na palcach, ale Uchiha jest z przodu! Z Twojego opowiadania wiemy, że jest zdecydowanie wyższy od swojej partnerki. Tu wygląda po prostu kurduplasto. I jak tak patrzę... ma bardzo krótkie łydki... Poza tym jest na prawdę cudny! To mhroczne spojrzenie... Proponuje, jeśli masz taką możliwość, zmniejszyć samą Niko. W całości. Powinno to wyglądać lepiej.
    Number 2. Tło źle się komponuje z postaciami. Style bardzo się różnią, a zamiast tworzyć przyjemny dla oka kontrast wychodzi taki misz-masz.
    Number 3. Różne cieniowanie twarzy. Powinnaś to ujednolicić i albo uprościć cieniowanie (ślicznej skądinąd) buźki Sasuke (proszę nie rób tego, on jest taki cudny), albo poprawić Niko. (osobiście polecam)
    Number 4.I ostatnie. Niko wyszła nieco zbyt masywna. Jej tułów jest zbyt długi. Jak na 17-latkę ma bardzo nisko biust, jej talia jest nieco za szeroka, a szyja odrobinę za duża. Wystarczy ją trochę zwęzić od strony karku.
    Przepraszam za to marudzenie i wiem, że zaraz mnie ktoś zlinczuje, ale podejmę ryzyko. Rysunek jest na prawdę śliczny, ale widać, że masz delikatne problemy z zachowaniem proporcji. Sama dużo rysuje i wiem, że nie jest to łatwe i nigdy nic nie wychodzi tak jak się chciało. W Twoim wypadku, wystarczy poprawić kilka drobnych szczegółów i voila! Rysunek Perfekcyjny!
    Powodzenia na nowym serwisie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Rzeczywiście, jak teraz mi to mówisz, to w istocie Niko mogłaby być mniejsza. Nie wiem, co się stało z łydkami Sasuke... obie postaci rysowałam w oparciu o modele. Może u faceta tamtego był jakiś skrót perspektywiczny (ugiął lekko kolana?) a na swoim rysunku tego nie oddałam. Zobaczę, co da się zrobić.
      2. By style były takie same, sama musiałabym zrobić od zera tło, a tego nie potrafię. Próbowałam i wyszła... kupa. I wierz mi, szukałam innych teł i to wydaje mi się nadal najlepsze, mimo odmiennego stylu i natłoku kolorów. Smoki z tyłu (czerwony z Raitonem po lewej i zielony po prawej z Katonem) są wspaniale symboliczne. Za głową Sasa jest nawet fragment rozwalonej świątyni ;)
      3. Nie mów mi nic o mordzie Niko xD Nie ogarniam jej, jest TAK TRUDNA do narysowania... :C nawet sobie nie wyobrażasz. Ponownie - pomajstruję i zobaczę, ale to jest moja zmora i raczej dużo nie pomogę jej. Jest brzydulą ;_;
      4. Tułów Niko jest zbyt długi?! :O Zobacz jakie ona ma nogi! Aż po same pachy! Niko powstawała na odchudzonym mocno modelu. Jakbym jej odjęła jeszcze parę kilo, to by wyszła na anorektyczkę, obawiam się.
      Szyja wydaje się gruba przez oplatające ją włosy. Jeśli poprowadzisz sobie po łuku linię pod nimi, od szyi do ramienia, to zobaczysz, że tak naprawdę jest ok. Po prostu kosmyk nie przylega do niej na płasko, a "okręca się" wokół. Chociaż... kilka pikseli od strony karku odjąć... hm... : / Ugh. Namieszałaś mi w głowie.
      Na pewno nie jest to wszystko kwestia proporcji, bo jak napisałam - opierałam się o sfotografowane modele pozujących ludzi. Nie wszyscy mają po prostu idealne greckie proporcje, a zwłaszcza nie postaci z anime :) No i nie zapominajmy, że nie jestem Leonardo, tylko Leitha i nie zawsze moje umiejętności rysunkowe potrafią oddać to, co sobie zaplanowałam :)
      Dziękuję za uwagi. Zapraszam niedługo na ocenę postępu w poprawkach.

      Usuń
    2. Teraz jest o niebo lepiej.
      Tło ładnie się wpasowało, gdy zmniejszyłaś nieco kontrast postaci, proporcje są dobre a Mroczny Komandos ma normalne łydki :D
      A tak w ogóle, to nie uważam, że Niko jest brzydulą! Chodzi mi tylko o styl cieniowania. U Saska jest taki bardziej... rzeczywisty, u Niko natomiast bardziej komiksowo-mangowy.
      Ale nie zmieniaj nic. Szablon wygląda świetnie i widać ile pracy w niego włożyłaś. Nie zmieniaj już nic. Jest perfekcyjnie :)

      Usuń
  4. Niko jest według mnie dobrze zrobiona. Dokładnie taka, jaką ją sobie wyobrażam, gdy czytam twojego bloga. Jednak poprawiłabym trochę wygląd Sasuke i zmieniła kolor jego ubrania(bluzki) na czarny lub granatowy. Spodnie mogą być jak najbardziej czarne lub szare. Wydaje mi się, że te kolory byłyby bardziej w jego stylu. Teraz jest taki trochę zbyt blady w porównaniu z Niko.
    Lepsze byłyby całkowicie czarne oczy te wyglądają trochę tak jak by był wampirem. Ale to tylko sugestie bo to Ty decydujesz. elex1989

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sasuke jest na szablonie niby w trakcie walki, toteż uznałam za stosowne, by Sharingan był włączony. Poza tym aż tak ta czerwień nie razie po oczach, nie?
      Zobaczę co da się zrobić z bluzką. Jedni chcą kolorów, inni twierdzą (tak, Majuk, patrzę na Ciebie) że postacie w ogóle powinny czerń i szarość tylko nosić. Nie dogodzę wszystkim :)
      Ale spróbuję i zobaczę co wyjdzie, słowo.

      Usuń
  5. - hej, od razu rzuca mi się w oczy głowa Sasuke, jest taka inna :D taka jakbym to nie był on, oczywiście, oprócz sharingana :)

    - Zastanawiam się jaki w opowiadaniu Niko miała biust, bo na szablonie, ma po prostu "zwisy" :D nie obrażając nikogo

    - czytałam jeden z komentarzy i z ciekawością, chciałam zobaczyć łydki saska...a tu, ich nie ma xD

    - jeszcze co do szablonu: wydaje mi się, że zakładki (główna, autorka, itd) mogłyby być jednokolorowe, bo teraz jest strasznie pomieszane: tło inne i zakładki inne. domyślam się, że każdy widzi to inaczej, ale tak na wszelki wypadek napisałam

    Teraz pytanie: czy na onecie będziesz informowała o nowych notkach na nowej stronie blogu, czy ten stary adres i blog to już temat zamknięty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niko nie ma zwisów :< może mieć za nisko trochę biust, bo jej poza (taka... wypięta) powinna jej podnosić cycki. Ale ma małe, za to w tych ciuchach one nie są ciasno opięte, trochę ciuchy na nich... wiszą właśnie. Kunoichi muszą oddychać! :D
      Ej - łydki Sasa są krótkie, ale mówienie, że ich "nie ma" to przesada! xD
      Co do zakładek - myślę, że tło notek jest wystarczająco jednolite, jakby jeszcze te prostokąty były jednakowe - byłoby nudno.
      Nowa notka pojawi się chyba już na tym adresie (albo jeszcze ostatni raz tam, więc na obu) ale raczej przyzwyczajajcie się do komentowania i wypatrywania newsów tutaj.
      Stary adres nigdy nie będzie "tematem zamkniętym", bo utknęła tam statystyka, notki i komentarze. Nie skasuję tamtego bloga, nawet po przenosinach na blog.pl (przymusowych). Po prostu nowe rozdziały będą tu.

      Usuń
    2. ok, wszystko już może być, ale Niko nadal ma dziwne piersi xD

      mam jeszcze jedno pytanie, nie wiem jak to działa, ale jest możliwość informowania mnie o nowych notkach na email?

      Usuń
    3. Gdy wejdziesz w swój profil bloggera (http://www.blogger.com/home) możesz tworzyć Listę czytelniczą i zasubskrybować blogi, które czytasz. Blogger wyśle Ci powiadomienie, gdy coś pojawi się na którymś z nich.
      Informuję raczej na gg, wysyłanie maili, wchodzenie na blogi, przepisywanie kodów z obrazków i inne takie zajmuje pół dnia.

      Usuń
    4. okej, niema sprawy :)

      akurat to jak najbardziej rozumiem.
      hmm...masz może napisane jakieś nowe hentai'e? *.*

      Usuń
    5. Piszę yaoica dla Majuka... a potem hentajc SasuxNiko będzie opublikowany jako część historii :3

      Usuń
  6. no ja też mam pare zastrzezen do niko i jej biustu przymijmy ze ma male piersi to jakim cudem wypychaja ne jej kamizelke ? za duza bluza nie dala by rady zrobic tak duzego zaokraglenia. mozliwe ze lepiej bedzie jezeli bluzka bedzie juz opienta a linia piersi podniesiona. Co do reszty ciala bardzo mi sie podoba ladne proporcje. Czytalam tez cos o szyi no coz powiem tak w stosunku do ciala (gdy sie zasloni glowe jest dobra. tu problem wlasnie tkwi w glowie mam wrazenie ze jest za mala (ale pewna nei jestem musiala bym zobaczyc po powiekszeniu)mam nadzieje ze z deczka pomogłam w koncu jeszcze tu bloga nie ma i poprawki mozna nanosic :)
    ps. jak sa jakies bledy tlumacze sie tym ze polonista ze mnie zaden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cyckach już było. Niby ta kamizelka mogłaby spadać swobodniej, ale... jakoś mi się tak narysowało. Jest to jednak błąd materiału, nie piersi.
      Co do głowy - wydaje się mała, bo jest normalna, jak u człowieka. W anime głowy i oczy są przerośnięte, a bohaterami Naruto są dzieci. Stąd takie odczucie, zdaje się.

      Usuń
  7. Dla mnie szyja lub/i głowa Niko są trochę nieproporcjonalne. Włosy Sasuke wyglądają jakby były wklejony, ponieważ tak dziwnie odstają od głowy. Denerwują mnie też te wielgaśne paski z boku szablonu. U mnie maja one około 8 centymetrów, także wkurzają mnie trochę.;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy Sasuke tak odstają, bo on ma taką fryzurę :)
      Co do pasków - jak napisałam: na Twoim monitorze będą paski, a jeśli poszerzyłabym szablon, innym by ucinało. Nie da się dostosować do każdego.

      Usuń
  8. wow! co za niespodzianka. szablon mi sie podoba, acz kolwiek ten poprzedni, na onecie chyba wolalam. tak czy tak, bardzo sie ciesze, ze przeszlas na blogspota, bo wiem, ze to dobry wybor ;-) coolka

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym jeszcze przesunęła trochę Niko i Sasuke w prawo - na laptopie nie miałam problemów, ale na tradycyjnym monitorze pole z tekstem "włazi" na Sasa. W szerszych formatach chyba nie zrobi to wielkiej różnicy, a tu będzie ładniej wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze wrażenie jest super. Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uau, nowy szablon. Nie chcę powiedzieć, że źle rysujesz albo jest zły, nie! Sasuke podoba mi się, świetna poza, coś się dzieje, spoko, dobry Sasuke nie jest zły ^^ Tło też fajne. Z Niko już trochę gorzej. Na poprzednim szablonie wyglądała ślicznie, zwłaszcza porównując twarz. Twarz i... biust x.x Pod tym względem przyłączam się do poprzednich komentarzy. A jak porównuję twarz, to teraz trochę tak... jak świnka taka (tragicznie mi się to powiedziało O_o). A na poprzednim była cudowna twarz. Miss Konoha normalnie.
    Ech, nieważne, rysowanie jest na tyle trudne, że ja go nigdy nie ogarnę, więc jak wgl śmiem tu narzekać. W każdym razie czekam na rozdział. Weny życzę ; ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak jest, że nie da się dwa razy tej samej osoby narysować identycznie... Niko jest trudna i zdecydowanie lepiej wygląda ze spokojną, zamyśloną miną. Tu ma szeroko otwarte, pewne siebie oczy i się uśmiecha - jeśli ktoś jest przyzwyczajony do innego wyrazu twarzy, teraz może dla niego wyglądać... dziwnie.
      Jak świnka. ^_^ Teraz, jak to mówisz, to trochę się zgadzam. To kwestia nosa i uszu, zaraz się tym zajmę. I piersiami również.

      Usuń
  12. A mi dalej nie pasuje szyja Niko. :< Ale tak poza tym, to szablon wysokiej klasy, jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  13. Em, nie wiem, ja zawsze wolałam "dawne wersje", bo żem przywykła, ale jakoś poprzedni szablon bardziej mi się widzi. Tło jest siper, ale mam wrażenie, że całkowicie kto inny rysował twarz Saska (kojarzy mi się z Orochimaru przez tą bladość ścianową), a kto inny Niko. I też uważam, że Niko ma za nisko cycki. Cycki to władza! Niezależnie od ciuchów jakie ma, powinny być ciut wyżej, no chyba, że zrobiła sobie dzień lasu i lata bez.
    Co do łydek Saske, to ja ich nie widzę, nie wiem, czy mi ucięło bo świat jest zły, czy jestem taka przykra i to wina mojej przeglądarki, ale ucięło.
    Za to tyłek Niko jest super, klepałabym :D

    No, to tyle z narzekań randomowej czytelniczki, która planuje tu często uciekać, bo matura za pasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jak Sasuke ma mieć tu łydki, to też nie ma... xD

      Usuń
    2. @ Snow: Obiecuję jeszcze pociągnąć jej cycki do góry. :>
      Ta, twarz Sasa powstawała w... innych okolicznościach i innymi malowidłami, zanim jeszcze robiłam całą jego postać. Bladość - jak już gdzieś napisałam - jest u Uchihów naturalna, a tu nie dość, że są przytępione kolory (takie... zszarzałe), to jeszcze Sas oświetla się Raitonem w chłodnym, jasnym kolorze. Zarumieniona skóra na Sasie zabiłaby efekt. Tak mi się wydaje.

      Usuń
  14. I jak po konwencie? Dużo fanek was zaczepiało? Może jakaś fotka? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, spoko. Nikt nas nie zaczepił ;) I chyba dobrze. Było... dziwnie. I śmiesznie. Okazało się, że w porównaniu z niektórymi nie jesteśmy w ogóle otaku. xD
      Dobrze się bawiłam, aczkolwiek to chyba kwestia czasu z Majukiem, nie jakiejś wybornej organizacji. Niewykluczone, że to powtórzymy kiedyś.
      Nawet jakbyśmy zrobiły kilka fot - uwaga, bo je wstawimy...

      Usuń
  15. Witaj ;)
    Szczerze Ci powiem, że onetowski szablon bardziej przypadł mi do gustu, lecz ten również mi się podoba (zakochałam sie w przepięknym tle <3)
    Jedyne, co mi nie prądzi, to twarz Niko i Sasuke jest strasznie blady i jakiś nieswój xd

    Pomijając to wszystko, cieszę się, że jesteś na blogspocie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nie kwestia "onetowości", a po prostu ładnego tła :) I gustu. Mi też tamten szablon się podoba, ale nie może być wiecznie taki sam, nie?
      Sasuke zawsze był blady :) Ogólnie Uchihowie są biali jak śnieg. Tutaj ten efekt potęguje przytępienie kolorów. Na poprzednim szablonie było ciemno, więc jego skóra wydawała się ciemniejsza. Ale nadal ma bladą barwę - w świetle lampionu jest niemal zielony na twarzy ;)
      Też się cieszę z blogspota. Onet już niedługo zabije mi tamtego bloga (a przynajmniej jego wygląd) :(

      Usuń
    2. Witaj. Dopiero teraz zauważyłam, że odpisałaś na mój komentarz xd
      W takim razie uznaję to unowocześnienie całkowicie. Dodałabyś funkcję obserwatorów? Byłoby zdecydowanie łatwiej dowiadywać się o nowościach, które (mam nadzieję) niedługo tu zawitają ;)

      Usuń
    3. Funkcja obserwowania jest zawsze dostępna - wystarczy w swoim profilu bloggera dodać mój blog.
      Na razie na dole zostawiłam ramkę, gdzie można szybko się dodać do listy i zobaczyć, kto również czyta, ale nie wiem, czy będzie tam na stałe.
      Usunięcie jej nie usuwa listy czytelniczej.

      Usuń
  16. No dobrze.. to zacznijmy od początku. Po pierwsze - nie lubię Cię. O, jak ja strasznie Cię nie lubię, to ludzkie pojęcie przechodzi! Przez Twoje fantastyczne opowiadanie zostałam na długo wciągnięta w Twój świat, póki nie przeczytałam każdej kropki na blogu.. Świetna, ciekawa fabuła, niesamowite opisy walk - widać, że wszystko pisane było z głową. Idealnie budujesz napięcie między Sasuke, a Niko, aż mam ochotę nie raz dać sobie w twarz, gdy już już (!) coś się dzieje, a tu nagle... "Sasuke, powinieneś wyjść". Argh! Kolejną rzeczą jaka mi się tu podoba jest solidnie zbudowana relacja między nimi. Bez żadnych nagłych miłostek i zakochań, dzięki Bogu, zostawiłaś im ich charaktery - tak, jak powinno być. Jednak moim ukochanym elementem tego opowiadania obecnie (oprócz scen erotycznych) jest.. Itachi. Tego nie ujmę słowami, natomiast Twoje idealnie się udało. Dlatego nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo nie mogę się doczekać, aż napiszesz kolejną notkę.. I za co Cię jeszcze nie lubię, oprócz genialnego, wciągającego opowiadania? Nie mogę teraz przeczytać żadnej innej notki, na innym blogu, nawet o innej tematyce. Wszystko to wydaje mi się tanim chłamem i nie mogę znieść takiego.. prostego, bezwartościowego syfu. Wrrr, nie lubię Cię! T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam T^T Mogłabym obiecać, że przestanę pisać i Cię męczyć, ale byłoby to kłamstwo. Mam nadzieję, że mi wybaczysz :(

      Usuń
  17. Oczywiście, że tak, bo mimo mojej niechęci - gdybyś tylko zostawiła mnie (i pewnie wiele innych osób) z niezakończoną historią, to bym Cię na końcu świata znalazła! Ja tu umieram z niecierpliwości, ale nie przejmuj się, przejdzie mi, gdy tylko napiszesz kolejną część ^^ Jeszcze kilka słów odnośnie szablonu - co prawda przyzwyczaiłam się do tamtego, dlatego ten wydaje mi się.. dziwny, ale też jest całkiem w porządku. Podoba mi się głowa Sasuke, jednak u Niko z nią coś jest nie tak. Nie umiem dokładnie sprecyzować co, po prostu jak na nią patrze, wygląda to nienaturalnie. Oczywiście przeżyję, bo ważniejsze to od notki nie jest, ale wnosiłaś o uwagi, więc dodaje swoje 3 grosze. To by było na tyle - idę w spokoju umierać (czy tam czekać, jak kto woli), a Tobie życzę weny!
    PS. Wciąż Cię nie lubię.. >.<

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy możemy zobaczyć nowy rozdział?
    Nie mogę się doczekać, no. To jest tak, jakbym czytała świetną książkę, a ktoś, po każdym przeczytanym rozdziale mi ją zabierał i kazał przeżywać katusze, do momentu, gdy mi jej nie odda (
    czas czekania nieokreślony). To na prawdę straszne! xd
    Czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wiem, jak to jest być czytelnikiem, naprawdę ;) niestety nie mam już wakacji, mam swoje sprawy i problemy i wolę napisać rozdział, z którego i ja, i Wy - czytelnicy, będziemy zadowoleni, niż zbytnio się spieszyć i tworzyć jakieś bzdury.
      Zajęłam się już nową notką, niedługo się pojawi.

      Usuń
  19. Kiedy orientacyjnie może pojawić się nasza wyczekiwana notka od Ciebie kochana? :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przenosisz tutaj wszystkie rozdziały? Bo nie wiem czy mam dodawać ten adres do linków u siebie, czy na razie się wstrzymać z tym i poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę po kolei je przenosić, poprawione. Stary adres będzie trzymał dalej poprzednie notki, ale newsy będą tutaj i raczej zmieniajcie już linki do mnie, bo tam nic nowego się nie pojawi. Ba - lada chwila Onet przeniesie tamten blog na nową platformę i będzie aż wstyd patrzeć na szablon :C

      Usuń
  21. A dlaczego stworzyłaś tego bloga pod adresem nikosasuke.blogspot.com, a nie sasuke.blogspot.com? Wygląda na nieużywany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co w związku z tym, że cudzy blog jest nieużywany...?

      Usuń
    2. A nie chciałabyś pozostać przy www.sasuke(...)?

      Usuń
    3. No chciałabym, ale - jak widzisz - jest zajęty...

      Usuń
  22. Odnośnie szablonu: brzuch Niko wygląda trochę jak w ciąży. ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, ma być wklęsły? :P Jest chuda jak dziecko w Etiopii, chudsza nie będzie.

      Usuń
  23. Powiem Ci coś:
    1.Jesteś niesamowita.
    2.Twoje notki są niesamowite.
    3.Blog jest niesamowity.
    Nie przestawaj pisać :P
    PS.Jest to najlepszy blog jaki miałem okazję zobaczyć a widziałem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile jeszcze? UMIERAM Z TESKNOTY !! przeczytalam juz trzy razy ostatni rozdzial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już sporą część, ale trudno się pisze. Nie wiem, kiedy będzie, przepraszam.

      Usuń
  25. Na kim wzorowałaś się tworząc postać Niko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie wyglądu czy charakteru? Wygląd to proste równanie - suma moich ulubionych cech. Kocham kolor zielony, więc ma zielone oczy, podobają mi się brązowe włosy i ciemna cera - no to jest.
      Z charakterem jest nieco ciężej. Nie ma chyba osoby czy postaci, którą Niko naśladuje. Jest połączeniem mnie (co jest nieuniknione, zwłaszcza w pewnych momentach, głównie dialogach) i jakiś przypadkowych cech, które rozwinęła w sobie razem z postępem opowieści. Łatwo zauważyć, że w pierwszych rozdziałach zachowywała się zdecydowanie inaczej, niż teraz.
      Kreując ją nie myślałam o żadnym wzorze. W Naruto takowych brak, w innych mangach także. Myślę, że niechcący stworzyłam kogoś nowego. Nawet, jeśli Niko każdą cechę, jaką ma, zaczerpnęła SKĄDŚ, z jakiegoś źródła, to jako połączenie tych cech jest wyjątkowa.
      Jak my wszyscy, nieprawdaż? :P

      Usuń
  26. absolutnie Cie nie pospieszam, tylko pytam z czystej ciekawości - myslisz, ze dodasz nowy rodzial w tym tygodniu co teraz bedzie, czy raczej nie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Błagam osłodź mi ten bardzo ciężki tydzień nowym rozdziałem:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem, że pewnie masz już dość pytań kiedy będzie kolejna notka. Dlatego mam prośbę czy mogłabyś napisać czy notka będzie w tym miesiącu czy też powinniśmy się jej spodziewać dopiero w grudniu. Co masz na myśli "że trudno się piszę"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem pytania. "Trudno się pisze" znaczy dokładnie to, na co wygląda...
      Rozdział będzie w tym tygodniu.

      Usuń
  29. Czy obecny szablon zostaje tak jak jest teraz czy go jeszcze udoskonalasz?
    Taki szablon mi się podoba, ale nie wiem czy będziesz jeszcze coś zmieniać.
    Mogłabyś już usunąć to co masz pod Ohayo i Edit 2 i 3 bo jest to strasznie rozpraszające. Najlepiej jak zostanie tylko że pracujesz nad nowym rozdziałem i za jakiś czas się on pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Na razie szablon zostaje tak, jak jest.
    Nie wiem, o co chodzi z tym rozpraszaniem - to tablica informacyjna, nie musi być super czytelna. Są osoby, które może jeszcze nie weszły na tę stronę i jeśli skasuję część "notki", jak proponujesz, to nie będą wiedziały, co się działo przedtem.
    Logujcie się, ludzie, lubię wiedzieć, z kim rozmawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. hej, może znasz jakies dobre blogi o tematyce SasuxKtos? poszukuje czegoś do czytania, a natykam się ciagle na jakies słabe blogi SasuSaku, a tego paringu - szczerze mowiac - nie lubie. wiec zwracam się do Ciebie. dobrze by bylo, zeby bylo to to hetero, ale nie wymagam ;-);-);-) z góry dzięki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym znała dobre blogi, to byłyby w linkach ;) Ja głównie czytam po angielsku fanfiki i w dodatku od dawna nie siedzę w tych Narutowskich. Sorry.

      Usuń
  32. Mało czytelny! Przez tło nie można odczytać liter. Musze zaznaczyć tekst żeby coś przeczytać. Musisz jakoś wyróżnić litery żeby było bardziej czytelnie to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu z serwera uciekły obrazki w tle, nie podniecaj się tak... już wszystko w porządku...

      Usuń
  33. Widzisz milion razy lepiej na innym serwerze!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dałoby się dostać ten obrazek Sasuke i Niko w osobnym pliku? Mam wrażenie że jedną rzecz dałoby się poprawić, a z wrodzonego egoizmu wolę spróbować sam. No i dlaczego napis Niko & Sasuke u góry strony jest widoczny tylko przy zaznaczeniu go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, szperaj sobie jak chcesz - możesz przecież zrobić Print Screena.
      To chyba nie nazywa się egoizm (bo byś nie próbował pomóc) tylko perfekcjonizm :)
      Co do napisu - jest przezroczysty, gdy powinno go po prostu nie być. Dzięki za cynk.

      Usuń
    2. A nie masz może samej Niko? W obrazku z tła Uchiha ją przysłania i to nieźle przeszkadza. Miałem nadzieję na warstwy ._.

      Usuń
    3. Hm... mam Ci udostępnić moje pliki, które sama stworzyłam od zera i ułatwić Ci przerabianie i używanie ich... hm... nie.
      Jeśli jesteś dobrym grafikiem - poradzisz sobie z tym, co masz.
      Jak nie - powiedz, co wymyśliłeś, a sama to wprowadzę w życie. I tak nie byłabym skora do korzystania z cudzej pracy.

      Usuń
    4. No nie denerwuj się na mnie, bo nie masz o co ._. Albo mi się wydaje, że nie masz, nieważne. Kwestia tego że mam trochę lepszych rzeczy do roboty niż wyciąganie samej Niko i zupełnie nie wiem do czego mógłbym tych postaci użyć. Chodziło mi o to, że na rysunku łatwiej pokazać co nie pasuje. No dobra. Wszystkie problemy dot. cycków i pępka wynikają z tego, że cały tułów jest zbyt długi. Odległość między ramionami a biodrami byłaby ok, gdyby była wyprostowana, ale przy takim skrzywieniu musi być zmniejszona. Jeśli zmniejszysz dobrze będzie widać, że piersi rzeczywiście są zbyt nisko. Wybacz chaotyczność. I wszelkie pierdoły, które mogły Cię urazić.

      Usuń
  35. szablon jest beznadziejny. tyle tego jak to sie mówi nas.rane że aż oczy bolą. no i zgadzam się, przez to tło nie da sie skupic na czytaniu tyko trzeba kopiować do worda a to sie mija z celem niestety. niko wyszła ci najgorzej, ja oamiętam taki był szablon co ona siedziała na ramce i tam była najładniejsza, miala najbardziej kocią twarz i oczy, na starym blogu wyszła jak taka troche cizia do towarzystwa a tutaj już całkiem klapa - jej cycki wiszą jakby nigdy stanika nie nosiła i jest efekt grubej szyi zamiast łabędziej ;P
    i tak ma wysoko ten pępek że chyba się goli tam na dole ;D
    co do saska to ma za szeroką twarz i nie podoba mi się ta smuga od czerwonych oczu, jest conajmniej dziwna i z resztą po co ona?
    także na starym adresie był zdecydowanie fajniejszy szablon nawet jak niko była taka sobie, ale za to sasuke z mangi był the best of the best ;) i tło było lepsze, a ramka też świetna.
    a właśnie tutaj będzie też ramka czy tekst ciągły?
    czekam na hentajca, spiesz się!
    ;D
    Chanti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spieszę się.
      Co do szablonu - i Twojej wypowiedzi... zaprzyjaźnij się z wielkimi literami i interpunkcją. No ale...
      Szablon, gdy Niko siedziała na ramce, był brzydki. Niko też była brzydka i spikselowana. I nie wmówisz mi inaczej.
      Nigdzie nie napisałam, że Niko ma łabędzią szyję. o_O Jakby była jeszcze chudsza, to by jej biedna makówka odpadła.
      Jeśli wydaje Ci się, że pępek jest za wysoko - podnieś bluzkę, stań przy lustrze i wygnij się w ten sposób. Jeśli u Ciebie będzie dużo niżej, to albo:
      a) zmień spodnie, bo te sięgające do biustu były modne w latach 60-tych
      b) idź do chirurga plastycznego
      Sasuke nie ma szerokiej twarzy. A ja lubię co najmniej (pisane oddzielnie!) dziwne, czerwone smugi.
      Uchiha na byłym szablonie nie był z mangi.
      Tutaj będzie tekst ciągły, bo wiele osób narzekało na ramkę.
      Ułatwi Ci to przeklejanie do Worda.
      Pozdrawiam

      Ps. Co do problemów z widocznością tekstu - wgrałam starszy plik do tła, zaraz go poprawię, tło będzie "gęstsze" i będzie bardziej zasłaniało obrazek z tyłu, ułatwiając czytanie. Gome.

      Usuń
    2. Ej, ja tam noszę spodnie z wysokim stanem i sobie chwalę : >

      Usuń
    3. A ja nie lubię. Choć powinnam, bo podobno wydłużają nogi ._.

      Poza tym chirurg czasem nie zaszkodzi.

      Usuń
    4. http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQnG9AKYof1EcbWPZ4YcckQ6tiOA2MPPR_luG6xi1o2mpA635S5alWGVqat

      Pozostanę przy spodniach.

      Usuń
  36. Szablon nie jest tak ważny, według mnie liczy się przede wszystkim treść bloga. A to właśnie treść bloga mnie tu trzyma. Przeczytałam mnóstwo innych blogów, ale nigdzie nie znalazłam tak dobrego jak ten. A jeśli komuś się nie podoba to wcale nie musi tu zaglądać. Obecny szablon jest w porządku. Mi też nie wszystko się podoba, ale nie odważyłabym się krytykować czegoś w co ktoś włożył tyle pracy i poświęcił mnóstwo swojego wolnego czasu. Krytykować jest łatwo trudniej jest coś samemu zrobić. elex

    OdpowiedzUsuń
  37. eh leitha, troche za dużo tej ironii i przesadzonego sarkazmu, dlatego ludzie cie nie lubią ;D
    wychodzisz na taką panią-co-to-nie-ja, co jest strasznie zabawne i pokazuje, ze ludzie nie mają za grosz dystansu do neta, w tym również ty ;3
    pzdr, Chanti ;*
    ps. dzięki za odp i pisz tego hentajca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ironia jest raczej własnie okazaniem dystansu.
      To chyba ludzie, którzy mnie nie lubią mają z nim problem.
      Pozdrawiam zdystansowaną-komentującą (paradoks?)

      Usuń
  38. Dostaniemy w prezencie na imieniny Mikolaja (Mikolajki) tak fantastyczna niespodzianke jak nowy rozdzial ;> ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy mam białą brodę i wielki brzuch? :P Chyba nie.
      A tak serio - rozdział się pisze, będzie niedługo (weekend?).

      Usuń
    2. A bo ja wiem jak wyglądasz? A za informacje Dziękuje :)

      Usuń
  39. to piszcie może komentarze, a nie proście tylko i wyłącznie o nowe rozdziały. To trochę niesprawiedliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...wtf Majuk mnie broni. I jest miły. Świat zwariował.
      Ps. A gdzie Twój komentarz, misiu? :3

      Usuń
  40. Czy istnieje taka możliwosć, że następnego dnia kac morderca spowoduje że nie będą pamiętać co się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kac Morderca - przynajmniej w moim przypadku - atakuje, gdy się naprawdę schleję i nie będę umiała chodzić prosto. Oni się tylko wstawili. Dotarli cali do domu, rzucali sobie nawet w Kareki małe jutsu. Myślę, że najwyżej ich głowa poboli, ale wszystko będą pamiętać. Podczas tego rozdziału byli przytomni i świadomi tego, co się dzieje. Tylko... bardziej rozluźnieni i odważni.

      Usuń
  41. Już nie mogę się doczekać jak ich relacje będą wyglądać po. Dzięki za nowy rozdział jak zawsze wspaniały. :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. witaj! a jak magicznie dostać się do poprzednich notek? parę niestety opuściłam i chciałam to nadrobić, jeśli można :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia nie jest potrzebna. Wystarczy wejść na poprzedniego bloga (który teraz, dzięki Onetowi, wygląda ohydnie...). Tam na razie są wszystkie notki.

      Usuń
  43. Już chyba wiem, o co chodzi. Onet zaplątał wszystkie linki. Od godziny próbuję coś z tym zrobić, ale Onet pozostanie Onetem. Działa to jak krew z nosa.
    Poczekaj trochę, wstawię stare notki na Blogspota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) poczekam tyle, ile będzie trzeba czekać. dziękuję :)

      Usuń
  44. Kiedy tak mniej więcej można się spodziewać nowego rozdziału? Czy będzie on jeszcze w tym roku czy raczej w 2013? ckeuforia23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten weekend, najpóźniej w następnym tygodniu.

      Usuń
  45. Witam, witam.
    Mam chyba ten sam problem, co Eriko, a jednak zależy mi na tym, by przeczytać wszystkie rozdziały. Wiesz co? Chodzi o to, że tam są wersje robocze, a nowy onet tego nie czyta...
    Byłam ciekawa, tym bardziej, że takie komentarze nie przychodzą sobie znikąd. Czytam, czytam i rumienię się wściekle. Rozumiesz sama, no nie? Wróciłam do tego nieraz, polecałam moim koleżankom w szkole (takie nasze zboczenie - czytać mi z nad ramienia, a potem się dziwią, że ja taka zapatrzona w szkole w ten telefon) - są pełne podziwu. Skwitowałabym to krótkim "o cholera", ale to chyba nie na miejscu. W ogóle, to ja jakieś bzdury piszę, schodzę z tematu, patrzę na szablon, zastanawiam się, czy to twoje dzieło i ogólnie wszystko naraz. Wszystko, by nie wysilać się do napisania komentarza. Bezsens. Wracamy...
    Ogólnie rzecz biorąc, po przeczytaniu wcześniejszych (przed zabawą onetu w przenoszenie) pięciu rozdziałów i tego jednego, jestem pełna podziwu. Jest spora przepaść, styl ci się wyrobił, słownictwo powiększyło. Same superlatywy! Pod względem technicznym tego rozdziału:
    Całkiem fajnie wyszło CI te pisanie z dwóch, różnych perspektyw. Ciężka jest przerzucać się z jednego charakteru do drugiego i by to jako tako wyglądało. Sama tego nie umiem!
    Nie za wiele mogę napisać bez znajomości całej historii, może później.
    Życzę weny!
    PS. Przepraszam za jakiekolwiek błędy i nieścisłości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi widzieć nowego czytelnika na tak zaawansowanym stadium rozwoju opowieści :) Dzisiaj przeniosę przynajmniej część rozdziałów na Blogspota, byś Ty i reszta osób mogły do nich zajrzeć. Polecam czytać po kolei, bo nawet, jeśli nie wszystko trzyma się kupy i czasem rozdział wyrwany z kontekstu może być fajny, to jest w tym jednak jakiś zamysł, historia, plan i największą frajdę sprawi Ci raczej podążanie zgodnie z chronologią :)
      Pozdrawiam serdecznie
      Ciebie i koleżanki ;)

      Usuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Niedawno odnalazlam Twojego bloga i trzeba przyznac ze jest swiwtny xD tylko ze utknelam na rozdziale z pociagiem. Jak trzech shinobi za nimi podarzali i Kakashi ich przyuwazyl a dalszy rozdzial jest juz hen hen daaalej a nie chcialabym skakac. Wiec pytanie moje brzmi: czy przenosisz dalej czy moze juz to kompletnie porzucilas? Szkoda by bylo nie doczytac dalej :c

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy